Tijdens een trendtour in Tilburg viel het mij op dat deze stad twee gezichten heeft: enerzijds is het niet de mooiste stad van het land,…

Tijdens een trendtour in Tilburg viel het mij op dat deze stad twee gezichten heeft: enerzijds is het niet de mooiste stad van het land,…
Tilburg staat niet echt bekend als een culinaire stad. Toch voeren verschillende hamburgerzaken nu een verwoede strijd om de TilBURGERS voor zich te winnen. Men…
Google geeft al hun medewerkers 20% van hun tijd “vrij” om met nieuwe ideeën te komen. Dat dit succesvol is, blijkt wel uit het feit…
Iedere frisdrank leverancier streeft ernaar dat de consument zijn product op de juiste temperatuur drinkt om optimaal van het product te kunnen genieten. Nu weten…
Zaterdag 25 augustus stond er in het NRC een mooi artikel over de toekomst van het 3D printen van voedingsmiddelen: Printjes eten. Het staat nu…
In Nederland heeft Bavaria met de introductie van het Radler IJsje (‘Het ijs om mee te proosten’) al een eerste stapje gezet buiten haar core…
De verpakking van een product heeft grote invloed op de beleving en de (eerste) aankoop door consumenten. Soms zie je van die opvallende verpakkingen die…
Begin april vroeg Heinz VS aan haar Amerikaanse consumenten of ze geïnteresseerd waren in een nieuw product, namelijk: Mayochup: de ultieme combinatie tussen de twee…
Mooi toch, hoe een dergelijke tegenstelling meteen iets triggert? Een nieuwe innovatie in tandpasta-land: zwarte tandpasta op basis van houtskool waarmee je je tanden wit(ter)…
Afgelopen dagen was het weer zover: de stad ‘s-Hertogenbosch werd omgedoopt tot Oeteldonk alwaar het carnavalsfeest losbarstte. Waar menig Noordeling het carnavalsfeest meewarig bekijkt als…